woensdag 8 december 2010

Christmas Shopping


Komend weekend ga ik er eventjes tussenuit: Zaterdagochtend om 9u25 vlieg ik met m'n dochter richting Londen. De eerste échte stedentrip voor mijn 11-jarige meisje, dus ik ben benieuwd hoe ze het ervaart! Heerlijk 3 dagen van de kerstsfeer proeven daar en inspiratie opdoen, want door al de drukte in en rondom huis ben ik nog steeds niet 'into the christmasmood'! Ook helpt het niet echt dat ik gisterenochtend (voor de verandering... ahum) weer eens door m'n rug gegaan ben en nu dus veel horizontaal doorbreng...

Maar eerlijk gezegd betrap ik me erop dat ik ieder jaar minder en minder zin heb in het hele 'kerstgedoe', en dat terwijl ik vroeger het optuigen van de kerstboom bijvoorbeeld al een feestje op zich vond!
Dus hopelijk komen we maandagavond thuis met heel veel zin in het kerstfeest en al 'het gedoe' eromheen:-)



Ondanks dat ik al vaker de stad Londen heb bezocht: Mocht iemand nog suggesties en/of tips hebben, wat we in Londen echt niet mogen missen, gooi het gerust in de groep!!!

Judith

11 opmerkingen:

Corine(THUIS) zei

Oei met een pijnlijke rug op citytrip?? dat wordt pijnstillers slikken! dat geslenter is funest voor je... En nee sorry, ik ben geen fan van London,dus geen tips van mij..(ik ben gek op Paris!!) Veel plezier samen!! Super zo'n moeder-dochtertrip!!
Groeten, Corine(THUIS)

Geke zei

Dag Judith,

Een rondrit met een echte Engelse dubbeldekker vindt je dochter (en jj ook) vast heel leuk (kun je ook even uitstappen bij het grote warenhuis Harrods).
Veel plezier.
Groetjes,
Geke

Tanja zei

Heel veel plezier in Londen, ga zeker met je dochter naar Harrods, want dat is zo verschrikkelijk genieten.
Kijk wel uit met je rug, maar geniet lekker van het samen zijn, en leuke dingen doen.

Groetjes
Tanja

faire un songe zei

He meis.. heel veel plezier met je grote dochter in Londen...
Hopelijk is je rug weer hersteld... lekker samen genieten...!!!

hokje zei

Heerlijk een tripje met je dochter... Heel veel plezier en ik wens je beterschap met je rug!

Groeten,
Miranda

Marja zei

Ik wens jullie heel veel plezier & hopelijk gaat het dan al beter met je rug..

Lieve Groet Marja

Chantal (uit het Zuiden) zei

Veel plezier in Londen. Als je maar blijft lopen komt het wel goed met je rug. Advies van een assistente haha. Mag ik vragen waar je dat krukje hebt gekocht?

Groetjes Chantal (uit het zuiden)

G-STYLE zei

Hoi Judith,

wat leuk dat je even weg gaat met je dochter , altijd gezellig zulke dagen.
Jammer dat je nu net last van je rug moet hebben , paracetamol supps 1000 mg hebben mij ooit eens uitkomst geboden .....1 was genoeg om een hele dag een beetje pijnvrij te zijn .
Ik wens je alvast heel veel plezier toe dit weekend en hoop dat je het kerstgevoel een beetje vind daar .
Ik bergijp wel wat je bedoelt hoor , buiten de kerstboom om hier dit jaar ook erg weinig opsmuk , ben al die ballen overal een beetje zat .

nou tot de volgende keer , groetjes van Gea

Marieke Reintjes zei

Heel herkenbaar, lijkt wel hoe ouder je wordt, hoe minder trek je erin hebt, tenminste dat is bij mij zo..maar misschien laait het gevoel in Londen een beetje op...heel veel plezier, lieve groet, Marieke

Judith zei

@ CHANTAL: Op de een of andere manier kan ik niet op jouw blog komen, dus eventjes via deze weg een antwoord op je vraag. Dat krukje heb ik gekocht bij Living for All in Uden (aan de industrielaan).
Groetjes Judith

queenieshome zei

Ider jaar als ik die fotos zie van kerst in Engeland denk ik ,daar ga ik nog es heen
Maar er komt gewoon niet van
Voorgaande jaren werd ik wild van die dagen ,heerlijk al die mooie tuincentra en die kerstsferen ......kheb er zeker teveel van beleefd want de laatste tijd heb ik totaal geen zin meer in al die kerstfrutsels
Maar net wat je zegt :als je eenmaal in Engeland loopt kom je er vanzelf wel weer in
Fijne dagen ,geniet er van