zondag 20 maart 2011

Heerlijk weekend

Het weekend loopt weer op z'n eind... Het was voor mij een héérlijk weekend!
Tja, dat zonnetje en de aangename temperatuur doen een mens gewoon goed hè, Genieten met de hoofdletter 'G'!

Mijn heerlijke weekend begon zaterdagochtend al om 7u00, toen mijn vriendin me op kwam halen om naar rommelmarkten te gaan... Jawel, rommelmarktEN, want we hadden het geluk er 2 te kunnen combineren. Nou moet ik wel zeggen dat de ene rommelmarkt meer de moeite waard was dan de andere, maar goed... Het is en blijft gewoon een geweldige tijdsbesteding!
Ook hadden we nog tijd over om eens te gaan kijken bij woonwinkel 't Meihuys in Dessel (België), wat ik alleen kende uit de woonbladen en van internet, terwijl het niet eens zo ver van mij vandaan is... Dus hoogtijd eens een kijkje te gaan nemen op de terugweg.
Het is een nederlands stel wat sinds 8 jaar in hun huis in Dessel wonen en daar een webwinkel begonnen zijn, maar die op zaterdagen ook altijd open huis houden. Tja, en ik kijk uiteraard gráág rond in huizen die met liefde ingericht zijn, dus ik kon mijn hart ophalen!
We mochten zelfs een kijkje nemen op de werkplaats, nadat ik ergens een tafeltje naar m'n hart zag staan en heel enthousiast riep "Oooh, kijk nou, dát vind ik nou een prachtig tafeltje!", waarop de man des huizes me 'een beetje' verbaasd aankeek en mij het antwoord gaf: "Dát is mijn werktafeltje!"
...Tja, ik houd nou eenmaal van doorleefd hout...
Maar goed, naast wat zeepslingertjes hebben we niets gekocht... niet dat ze geen leuke dingen hadden, maar het was niet geprijsd naar onze portomonnee helaas!

Maar ik ben niet met lege handen naar huis gekomen hoor (lang leve de markten!).
Eigenlijk was ik helemaal niet op zoek naar een andere man, maar ik kwam 'm toch tegen: een oude herenpaspop...
Die had ik nog niet... Dus die mag de dames gezelschap komen houden!


Een sobere heren paspop met een ijzeren onderstel, wat ik persoonlijk dan wel weer een tikkeltje stoerder vind dan een houten voet. En dat stoerdere past in mijn ogen dan ook perfect bij het mannelijke torso! Dus ik ben blij met mijn mannetje...


Wat ook leuk was aan mijn zaterdag is dat ik haar en haar man over de vloer kreeg... Altijd leuk om een blog-maatje te ontmoeten. Wat een lieve, spontane en gezellige meid is dat, die Corine!

En vandaag... vandaag had ik een lege agenda... zo'n dag dat niks moet, maar alles mag! Eigenlijk heb ik de hele dag buiten doorgebracht met vanalles en nog niks...

Om het weekend af te sluiten, zijn we gezellig naar het pannenkoekenhuis geweest, waar we onze eerste maaltijd op een terras hebben genuttigd... Als dát geen goeie kick-off voor de lente is weet ik het ook niet meer!



Hopelijk hebben jullie ook net zo genoten van jullie weekend als ik... En ik wens jullie een prachtige, zonnige lenteweek toe!!!

Judith

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt als een bijzonder goed weekend waarin de zon ook nog eens heerlijk meewerkte! Je 'mannetje' vind ik erg mooi...ik hoop mijn eerste damespaspop nog een keer te scoren, maar de poppen die ik mooi vind zijn vaak erg aan de prijs!

Bij Corine had ik al gelezen dat zij bij jullie langs waren geweest! Leuk dat het zo gezellig was!!

Ik wens je een fijne & zonnige week! Lieve groet, Ingrid

G-STYLE zei

Hoi Judith ,

leuke spullen heb je op je verkoopblog staan, zo kun je af en toe ook weer iets anders leuks kopen he .......ik vind je nieuwe man echt stoer hoor , helemaal mijn smaak .

Ik heb ook genoten vandaag , heerlijk de tuin in geweest , roosjes gesnoeid en geschoffeld , wat ziet het er dan weer anders uit .

Ik wens jou ook een hele fijne week , tot de volgende keer
hartelijke groet van Gea

saskia zei

wat een heerlijk weekeind heb jij gehad zeg en ook nog zo'n knappe man aan de haak geslagen ;)
hij is inderdaad lkkr stoer met dat ijzeren onderstel.
op naar ook zo'n heerlijk week zou ik zeggen met dat zonnige weer wat ze voor deze week beloven gaat dat vast wel lukken.

grtjs saskia

Sjoukje zei

Wat een mooie man, daar moet je zuinig op zijn en inderdaad dat heerlijke weekend is weer zo voorbij, op naar het volgende~!
Echt lekker is dat om even te sneupen zo'n zaterdag en dan hoef je niet eens veel te kopen het is gewoon pure ontspanning(ben ik zelf ook wel weer eens aan toe)Ga binnenkort zelf ook weer zo'n dagje plannen~!
Fijne week,
Groetjes Sjoukje

lia zei

Haha, ik zie het gezicht van die man al voor me... Ja, dat zijn vaak wel de leukste. Ik heb het weekend ook zo'n tafeltje gespot maar van de prijs sloeg ik achterover.
En leuk dat jullie elkaar toch nog hebben kunnen zien.
En vandaag schijnt de zon ook al zo heerlijk, ik hoop daar bij jou ook. Dus probeer zoveel mogelijk te genieten.

Liefs Lia

lia zei

Oh ja, je man is prachtig....

faire un songe zei

Ohh.. het was heerlijk.... Ik ben alleen snip en snip verkouden.. dus niet lekker...
Volgens mij heb jij een top weekend gehad...
En heerlijk nagenieten met je "man".. zijn onderstel past er super bij...
Liefs Hetty

Claudia Leertouwer zei

Het sfeertje druipt van je stukje af, heerlijk!!!

Corine(THUIS) zei

Ha Judith, heerlijk weekend ja dat hadden wij ook! En gezellig dat je al thuis was, die man van jou is heerlijk stoer(over welke man dit gaat mag je zelf bepalen;)). Je huis was lekker bekend en jij brabants gastvrij..maar dat kunnen wij ook in het gelderse, dus weet dat je welkom bent bij ons THUIS!
Geniet van de zon deze week!!
Groeten, Corine(THUIS)
PS. Rianne is helemaal blij met de stoel, voorlopig geen foto, want het is er een bende :(

Bonjade zei

Het was een weekend inderdaad om te genieten.....
Super......dat er maar vele van deze mogen volgen....
En wat vind manlief nu van zo'n 2e man erbij?
;0)
Fijne zonnige dag

Anja zei

Het was zeker een mooi weekend. Wat heb je zaterdag een heerlijke dag gehad zeg. Genieten, bij dat adres wil ook wel een keer kijken klinkt leuk. En je nieuwe man is prachtig wat een goeie vondst.
Groetjes Anja.

Home is where the heart is zei

lekker he dat weer!!! Mooie mn heb je gevonden, zullen de dames wel waarderen:))
Fijne week met veel zon
lieve groet Brigitte

THE BLACK BARN zei

IK HAD EEN GEWELDIG WEEKEND MET DAT MOOIE WEER.
IK WAS OOK NOG JARIG.
DUS MIJN WEEKEND WAS OOK SUPER!!

IK VIND JE PASPOP ERG MOOI ZEG!
GEWELDIG HOOR!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Jeanette zei

Dat klinkt inderdaad als een heel gezellig weekend. Het weer liet zich van de mooiste kant zien. Wat een genieten.

Groet,
Jeanette

Tussen Wal en Schip zei

Was bij Corine aan het lezen en kwam jouw blog tegen, wat heb jij een prachtige blog zeg! Ik ga je zeker volgen. en wat een mazzel weer met die mannentorso... Geniet ervan!

Groetjes,
Alberta http://wonenaanboord.blogspot.com

Huys 50 zei

Lekker weer en een lekkere man,noouuuu wat wil een vrouw nog meer..niks toch ??? hahah.

groetjesss
Dicky Marie

alma zei

Wat een geweldige nieuwe kerel heb je aan de haak geslagen! Een plaatje! Kan me voorstellen dat je hier helemaal weg van was!

Het leek wel een beetje vakantie met dat weer! Ik zie het op jou foto ook! Lekker op een terras! Wat wil je nog meer!

Lieve groet
Alma

Rozmeen zei

Hoi,

Wat leuk dat ik je in blogland tegen kom. Ik had je gezien bij picassa.. ik wil je blog volgen maar kan geen volgers list vinden..aarghh even zoeken hoor :-)

Liefs,
Rozmeen