zondag 29 mei 2011

Tres Jolie Brocante

Gisteren was het zover: Mijn eerste Open Dag van Tres Jolie Brocante!


Aangezien het maar bekend is onder een handje vol mensen, liep het geen storm... Ik was zelfs een beetje bang dat het helemaal stil zou blijven! Maar gelukkig kwamen er toch mensen gezellig snuffelen en bijna iedereen kon ik wel blij maken met een nieuwe aanwinst!
Dus ik vind dat ik zeker niet mag klagen en kan terugkijken op een geslaagde eerste Open Dag!

Mocht je zelf nieuwsgierig zijn geworden naar mijn winkeltje aan huis, noteer dan vast de volgende datum voor de Open Dag in je agenda:

Jullie zijn van harte welkom op:
ZATERDAG 25 JUNI VAN 11 UUR TOT 17 UUR!






En nu ga ik m'n computer maar eens afsluiten en een ontbijtje in elkaar flansen... Daarna hijs ik me in mijn wit met gouden outfitje en vertrek ik richting Amsterdam om heerlijk de stad in te gaan en als afsluiter gaan we een avond  swingen en zingen onder de begeleiding van... jawel... De Toppersssss





Maak er een geweldige zondag van allemaal... ennuh... Hadden jullie de weersvoorspellingen al meegekregen?!?! Er belooft weer een heerlijke zomerse week aan te komen! (Jippie, want ik ben komende week jarig, dus dan kunnen we fijn buiten zitten)

Judith







16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het is dat je hier zo ver vandaan woont, want ik weet zeker dat ik bij je zou slagen...! Het probleem is de ruimte (waar laat ik het allemaal), maar je verkoopt zulke leuke spullen!!

Veel plezier vandaag met de Toppers, dat wordt vast een geweldige avond! En natuurlijk alvast mijn hartelijke felicitaties voor je verjaardag, het zou mooi zijn als op die dag de zon volop schijnt!!

Lieve groet, Ingrid

hokje zei

Fijn dat het een geslaagde dag was! Hier hebben we inmiddels het ontbijtje op; zelfgebakken croissantjes door dochterlief en haar vriendinnetje. Veel plezier vandaag bij de Toppers en alvast een fijne verjaardag.

Groeten,
Miranda

G-STYLE zei

Jammer dat ik niet dichterbij woon , anders kwam ik ook even snuisteren hoor ...

En de Toppers , ik ben er ook vandaag , wie weet zien we elkaar !!

Fijne avond wens ik je alvast maar dat gaat vast lukken , ik heb er in elk geval heel veel zin aan .

Groetjes Gea

Claudia Leertouwer zei

Wow, je hebt gewoon een echt winkeltje. Wat gaaf!!!

All Seasons zei

Wat leuk je winkeltje, Judith. Ik wist eigenlijk niet eens dat jij ook aan het verkopen was.
Volgens mij is het voor mij niet eens zo ver te rijden vanhier..
En voor vanavond heel veel plezier bij de TOPPERS!! Lekker zwingen en ff uit je dak gaan, moet kunnen op z'n tijd, toch?
Liefs,

wonen met brocante zei

Wat een prachtige foto's van je winkeltje! En leuk dat het gisteren een geslaagde dag was. Veel plezier bij de toppers vanavond. Groetjes Peggy

Colinda en Jeroen zei

Mooie fotos van je winkeltje.
Gelukkig dat je eerste open dag een geslaagde dag was. Hopelijk wordt 25 juni ook weer een succes. Veel plezier in amsterdam en bij de toppers.

liefs colinda

Huys 50 zei

Wat een superleuk winkeltje !!
Jammer dat iedereen zo uit de buurt woont anders kwam ik ook zeker eens even kijken.

Groetjes
Dicky Marie

Unknown zei

fijn dat het een geslaagde dag was !
en.........heel veel plezier hoor bij de toppers :-)

It's me zei

Ziet er goed uit hoor!! en wat leuk dat je naar de toppers gaat...jij liever dan ik...whahahahah...geniet !!...liefs van mij...xxx.

lia zei

Ziet er leuk uit meid, en het gaat steeds meer klanten trekken. Mooie spullen heb je staan.
En jij ook al naar de toppers. Lijkt me best wel een keer leuk.

Veel plezier, liefs Lia

Bij Guusje Thuis zei

Leuk joh je winkeltje, enne veel plezier bij de Toppers. Groetjes, Colin

Unknown zei

bloggen is zóveel leuker als je ook weer kunt reageren he ;)!!!
De Toppers, ik ben gisteravond even voor je wezen proefdraaien...en jawel...GE KUNT GAAN!!!!! GEWELDIG GENOTEN!!! en schor;)

Liefs,
Lynda

alma zei

Wat zul je een leuke dag gehad hebben! Het ziet er bijzonder gezellig uit.
Jammer dat het zo ver is. Hoewel ik 25 juni in Limburg ben. Helaas met een vol programma.

Heb je je stem nog?

Lieve groet
Alma

Sjoukje zei

Wat een mooie plaatjes zijn dat geworden~! Ik word er helemaal hebberig van... Jammer dat je niet naast de deur woont, verder kan ook bijna niet Friesland en Limburg~!Misschien maar goed ook want ik zou me niet kunnen inhouden. Ik wens je veel succes met je superwinkeltje~!
Fijne dag, groetjes Sjoukje

@nne zei

nu ze je opendeurdagen eenmaal kennen, zal het de volgende keer storm lopen. je hebt trouwens erg leuke spullen! lieve groet, @nne