maandag 26 september 2011

Markt Zandfeesten Brugge

Gisteren ben ik met m'n schoonzus naar de rommelmarkt geweest van de Zandfeesten in Brugge.
Dat betekende dat we weer vroeg uit onze veren moesten, want vanuit mij thuis is het toch nog een kleine twee uurtjes rijden... Je moet er wat voor over hebben!

Het was 's ochtends best fris, maar later op de dag brak het zonnetje door en voelde het zomers aan.
We (ik?) hadden geen energie om ook nog het stadje Brugge te bezichtigen, ondanks dat dat oude plaatsje zeker een bezoekje waard is! Maar de vorige keer hadden we dat wel uitgebreid gedaan, dus dat mochten we ook wel een keertje overslaan. In plaats van extra kilometers lopen, hebben we extra vaak een terrasje gepakt... ook fijn!


Veel mensen waren op het idee gekomen om naar de markt te gaan, want het was er ontzettend druk!
Al vroeg was het een drukte van belang en 's middags was het zelfs zo druk geworden, dat het niet meer echt fijn rondsnuffelen was. Gelukkig hadden we toen onze ronde al gehad en ging het om de 'wie weet wat we nog over het hoofd gezien hebben-ronde' of het 'Toch nog ff naar die ene standhouder terug-bezoekje'...


Persoonlijk vonden we het aanbod deze keer niet zo geweldig: het was OF echte meuk OF ontzettend duur. Het was dus een uitdaging om er toch nog mooie EN betaalbare spulletjes tussenuit te vissen: Dat blijft een leuke sport!


En dat het uiteindelijk altijd wel weer lukt om met iets leuks huiswaarts te keren, bewijst deze foto wel:


En nu ga ik maar 'ns naar buiten om mijn ramen te lappen, want voordat ik het weet is het weer tijd om zoonlief van school te halen . En als die mij bezig ziet met de ramen, wil hij altijd HELPEN en dat is zoooo fijn!

Geniet van de zon, doe ik dat ook!!!
Lieve groetjes,

Judith




18 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk dat je lekker genoten heb in brugge tja je auto zit aardig vol .... ben benieuwt wat hahaha ...oke ga je ramen lekker lappen tis mooi weer ervoor ...fijne week lieve groet rosita

Home and Lifestyle zei

Je bent in ieder geval niet met lege handen naar huis gegaan! Groot gelijk dat jullie vaak een terrasje hebben gepakt, want daar was het ideaal weer voor!

Lieve groet, Ingrid

detuinkamer zei

Helemaal met je eens of inderdaad vreselijke
meuk, en heb veel wat ik dan nog wel leuk vond niet gekocht omdat het vreselijk duur was.
Maar ondanks dat hebben we er ook net zo als jullie een leuke dag van gemaakt, terrasje zonnetje....

Groetjes karin

Room Seventeen zei

Nou Judith, ik vond het dus ook reteduur! Wat een idiote prijzen zeg! Weinig gekocht, maar gelukkig hadden we een supergave B&B en Brugge is natuurlijk altijd wel de moeite waard. Ik ga er nog even een blogpost over maken.

Mayflower zei

Je bent goed geslaagd Judith, je auto is behoorlijk vol geladen. Jammer dat alles er zo vreselijk duur is.
Brugge staat ook op mijn lijstje om een keer te bezoeken.
Fijne week en een lieve groet, Mea

It's me zei

Wat een boel leuks heb je weer gekocht !!..ramen lappen???...je moet wel even genieten van de laatste zonnestralen deze week hoor!!...liefs van mij....xxx....

lia zei

Je bent in ieder geval niet met lege handen thuis gekomen, en had het ook niet verwacht. Leuk zijn hulpjes soms hé....
Fijne week, ik ga zeker genieten als het kan.

Liefs Lia

Huys 50 zei

Ohhh ik vond het SUPER in Brugge maar inderdaad DUURRRRRR trouwens, die vier spiegels heeft een kennis van mij allemaal gekocht,de bofkont....
Dat was bij die verkoper met het staartje waar ook de potten met klossen stonden hé..
Heb je daar die twee brandweer-waterzakken ook zien staan ??? ze waren van kanvas.. naaajaaaa duur ook die dingen €25,- p st...pfff en ik vond ze toch zo leuk...
Die verkoper had ook een paar Dolly Tubs staan en jaaa ook weer verkocht natuurlijk hé.
Maar geluk bij een ongeluk die waren ook verkocht aan de kennis van ons dus nu krijg ik alsnog een Dolly Tub.jeeeeehhhh...
Al met al het was er supergezellig en heerlijk weer een Topweekend dus.

Groetjes
Dicky Marie.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Het is altijd een uitzoekerij om met wat leuks en wat niet al te veel geld kost.

Maar zo te zien heb je toch aardig wat gekocht.
Leuk hoor!

Groetjes,

Loes

Unknown zei

Hee Juud,
Lekker snuffelen is nooit verkeerd he en zeker niet als je een leuke dag hebt gehad.

Ben je al op vakantie geweest?

Lieve groetjes, Mir xx

Trudy zei

Fijn dat jullie toch nog geslaagd zijn! En, zijn de ramen lekker schoon geworden??

Corine(THUIS) zei

Ramen zemen, dat doe ik morgen denk ik, maar dan eerst met een rager alle spinnen + hun webben wegvegen!!
Jammer dat Brugge zo druk en duur was. En zijn deze aankopen voor jezelf of voor je winkel??
Heeft je schoonzus ook een brocante-passie of gaat ze voor de gezelligheid mee :))
Groeten, Corine(THUIS)

Claudia Leertouwer zei

Als ik dit zo zie ben ik al weer aardig opgeknapt!

alma zei

Zo te lezen zijn er aardig wat blogdames in Brugge geweest. Het ziet er wel heel gezellig uit! Wat een drukte. Zo achterin je auto staan toch wel de nodige mooie aankopen.
Succes met de ramen. Lekker in het zonnetje!
Lieve groet
Alma

Bij Guusje Thuis zei

Da's toch een behoorlijk autootje vol aanwinsten hoor! Groetjes, Colin

the loft zei

Heb al een tijd niet kunnen reageren op blogs maar nu lukt het weer geloof ik
Gelukkig gaat het nu beter met je he ?
Ze kan wel lekker shoppen ..:)
Gr Amy
http://amy-theloft.blogspot.com

Catherine Boone zei

Heel mooi blog. Onlangs de Zandfeesten bezocht en heb deze film gemaakt. Hoop dat je het mooi vindt. Ziehier de link van mijn film : http://youtu.be/yRfa4WhJz4A

Met vriendelijke groet
Catherine Boone

Catherine Boone zei

Heel mooi blog. Onlangs de Zandfeesten bezocht en heb deze film gemaakt. Hoop dat je het mooi vindt. Ziehier de link van mijn film : http://youtu.be/yRfa4WhJz4A

Met vriendelijke groet
Catherine Boone