vrijdag 9 november 2012

Reportage WLS

Al vanaf woensdag krijg ik om me heen reacties op onze reportage in de Wonen Landelijke Stijl. De kersteditie lag deze keer een week eerder in de schappen dan was aangekondigd; Dat was een leuke verrassing!
  
Ondanks dat ik nooit een uitgave mis, ben ik geen abonnee (ik had voorheen wel eens een abo op een tijdschrift, maar het kwam te vaak voor dat het blad nog eerder in de winkel lag dan in mijn brievenbus) dus woensdag moest ik het met de reacties doen (wel leuke, lieve reacties trouwens!). En vanaf donderdagmiddag lag ie wel in de winkels, maar toen moest ik werken en had ik dus geen kans om naar Nederland te rijden.
 
Mijn geduld werd dus op de proef gesteld, want ondertussen bleven de reacties binnenstromen...
 
Maar vanochtend ben ik nog snel, voordat m'n visite zou komen, naar Nederland gereden voor een exemplaar. En nu komt het: Ik heb de verleiding weerstaan om niet meteen in de auto de folie ervan te trekken, maar eerst naar huis te rijden, de boodschappen netjes op te ruimen en vervolgens met m'n fruitsalade (tja, ik had nog geen kans gezien om te ontbijten) op de bank neer te ploffen om toen pas de folie ervan te trekken en zelf te kijken hoe de reportage uiteindelijk geworden is; Was dat knap of was dat knap???
 
Zie hier het resultaat: 
 




 
Dit is toch wel een heel leuk naslagwerkje voor als we straks verhuisd zijn of niet?

 
Judith


37 opmerkingen:

Petra zei

Super Juut! wat mooi! Zeker hartstikke leuk, straks als jullie ergens anders wonen, heb je toch maar mooi de herinnering in de At Home en WLS. Ik wordt trouwens wel steeds nieuwsgieriger naar jullie toekomstplannen...

Heel fijn weekend, liefs Petra

wilga zei

Je mag trots zijn op je reportage hoor ,ik zit het net te lezen.
Heel mooi en sfeervol gedaan.
Dit blijft een mooie herinnering als je straks een nieuw huis tot je thuis gaat maken.

Fijn weekend.
Liefs,Wilga

Home and Lifestyle zei

Je reportage is super mooi, een normaal mens zou eigenlijk niet kunnen begrijpen dat jullie gaan verhuizen, alhoewel een ander huis uiteraard minstens net zo fraai kan worden als deze! Maar je kunt trots zijn op je interieur en al die mooie foto's, je bent ook een echt model in je interieur ;)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Sla ik de WLS open en zie ik daar een bekend interieur...dus op naar je blog...en hier staat het al...wat leuk! En nog wel in het veel gekochte kerstnummer. Zeker heel leuk aandenken voor als je straks verhuisd bent. Ik ga gauw weer verder bladeren ( en in het weekend lezen) voordat mijn kleine mannetje weer wakker is ;)
Lieve groet en fijn weekend!
Karin

Sjoukje zei

Prachtige reportage geworden~! Daar kun je trots op zijn en inderdaad een mooie herinnering aan het huis wat je dierbaar is...Zo sfeervol allemaal ook al ben ik niet van de donkere kleuren. Ik kan hier heel erg van genieten... Nou dat weekend van jullie kan vast niet meer stuk~!
Geniet er van, groetjes Sjoukje

Ger zei

Ja, heel leuk allemaal...
en vooral die fijne reacties en belangstelling van de mensen om je heen...
Jij mag en moet een gelukkig mens zijn...
Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt.

Tuurlijk was jij heel benieuwd hoe de reportage in de WLS zou staan....ook al ken jij zelf elk hoekje van je mooie huis en interieur, maar snel er een blog van maken en je vreugde met zoveel mogelijk andere bloggers delen......joh....dan wordt het pas echt leuk.

Dat zit in de mens......in elk mens...ook in mij.

Mijn felicitatie met prachtige reportage en geniet met volle teugen van de rest!!!

Fijn weekeind!!
Ger

Petra zei

Gelukkig hebben we de foto's nog... en hoe! Nog niet in het echt gezien maar zo te zien heel mooi!

En wat was jij knap! vanmorgen, haha

Groetjes Petra

verftechnieken zei

Leuk, het ziet er geweldig uit. Ik zal hem ook snel gaan halen, heb ik lekker iets te lezen -hoewel, haal ook net de VT wonen uit de brievenbus :). Wat gek trouwens dat jij er voor naar NL moet rijden. WLS is toch een Belgisch blad?
Geniet maar lekker van je 'roem' haha.
Groetjes,
Mirjam

detuinkamer zei

Hoi Judith,

Wij staan er mooi in he......alleen
was ik zo nieuwsgierig dat ik na betalen in de winkel het plastic eraf heb gescheurd....jij hebt pas discipline!!!.
Geniet ervan

Groetjes Karin

saskia zei

wat knap dat je kon wachten ,toen wij in het keukenblad stonden heb ik het gelijk gekocht (ik zou hem nog wel krijgen maar kon niet wachten) ,en heb hem toen in de winkel al staan doorbladeren .
kon ik het eerst van de stress niet vinden ha ha .

heb de wls nog niet binnen baal daar zo van sinds we verhuist zijn krijg ik hem de ene keer gewoon op mijn nieuwe adres en de andere keer weer op het oude (maar weer bellen dus ).
maar heb nu hier vast een voorproefje en dat ziet er al mooi uit (had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht hoor ;P )

altijd leuk om te hebben zeker als je straks verhuist bent toch.

een heel fijn weekeind grtjs saskia

Corine(THUIS) zei

Wat een discipline!! Maar waarvoor eigenlijk?? Je mag apetrots zijn op dit nummer.. en als je straks in je 'saaie' huurhuis kun je nog eens terugdromen met deze foto's :))
Het is een prachtreportage geworden mét een mooi stoer maar vrouwelijk model..

Willy zei

Sinds kort heb ik geen abonnement meer op het blad, dus leuk dat ik jouw reportage hier kan zien. Het ziet er super mooi uit.
Fijn weekend, lieve groet

It's me zei

Ik ga hem morgen kopen hoor!!..wat leuk !! wat zul jij trots zijn meis...het is je gegund hoor!!...liefs Ria...xxx...

Bonjade zei

Wow en of dit een mooi is om te bewaren.....Nee nog veel beter dit zou je in moeten lijsten!
Gaaf! Je mag terecht trots zijn, super om hier later nog eens op terug te kijken als je in je nog mooiere huis, villa, kasteel of wat het maar gaat worden zit.
Geniet van je roem.

Fijn weekend

Liefs

Carolina zei

Hoi Juth,

Ik vond het een geweldige reportage en je staat er ook mooi op/in!!
Leuk hoor weer een bewaar exemplaar..

Groetjes Carolina

Anneke zei

Tot mijn verrassing zag ik de WLS
in de schappen liggen en ik heb hem natuurlijk meteen gekocht. Wat een prachtige reportage over je huis. Daar mag je terecht trots op zijn hoor. Maar wat een dicipline om zo lang te wachten met het blad in te kijken.
groetjes Anneke

Landelijk at Home zei

Het zag er super uit zeg! Lijkt me echt een compliment als je in WLS mag staan. Je heb een prachtig huis.. ben eigelijk wel benieuwd wat je er straks van gaat maken ;)

Groetjes Wilianne

Room Seventeen zei

Gefeliciteerd met de mooie reportage, heel sfeevol!!

Els zei

Het is je van harte gegund met je prachtige interieur! Wat een geweldige reportage, je staat er mooi op :-)

Fijn weekend
Liefs Els

Huize Kip Kakel zei

Grr..ik mocht van mezelf even geen tijdschrift kopen..maar jullie maken me het wel moeilijk:)
Voor jou is het natuurlijk een super herinnering aan je mooie huis, geniet van de complimentjes:)
Lieve groetjes,
Hannie

Mayflower zei

Ik vind het zo leuk dat je in diverse tijdschriften reportages van Blogsters tegenkomt.
Een prachtige reportage van jullie huis.
Dat is zeker een mooie herinnering voor later.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dit is echt een pracht van een herinnering van jullie huis voor later.

De reportage is echt schitterend!

Heel fijn weekend!

Lieve groet, Loes

alma zei

Wat mooi Judith. En wat een plannen. Ik heb heel wat gemist. Een half jaar niet op het blog geweest.

Een prachtige reportage! Echt genieten. Super!

Lieve groet,
ALma

De Zandhut zei

Prachtig!!Ik heb alleen nog maar foto's gekeken...en ga nu je interview lezen.
Ik kan me voorstellen inderdaad dat je dan niet voor kerstinterieur hebt gekozen als je huis te koop staat...
Maar ik heb net als jij ook net iets meer genoten van mijn reportage hahaha

groetjes Dominique

Jeanette zei

Ik had de WLS donderdag via de melding op FB al gekocht maar nog geen tijd gehad om te beginnen met lezen. Nu ff lui op de bank om te bloggen, zie ik jouw item, gelijk de WLS gepakt, ik wist het al door je blog maar je hebt een schitterend huis en met deze reportage een mooie herinnering.

Groet,
Jeanette

my way of living zei

Ik heb het blad gisteren gekocht.
Nou je mag trots zijn.
Ziet er geweldig uit.
Maar dat wisten we al.

fijn weekend.

gr. Anita

Le Style zei

Super Judith deze reportage & een super naslagwerk voor strakjes!
Wat een enerverende tijd .... Intensief, spannend en zo leuk nieuwe veranderingen,een nieuwe wending, andere kansen!
En ook tijdelijke verblijven weet jij wel te stylen ;-)
Heel veel succes!!

Fijne zondag!

Liefs,

Dineke@esatto zei

Prachtige reportage!

Je mag met recht trots zijn!

Lieve groet

Dineke

Bij Guusje Thuis zei

Morgen in mijn middagpauze staat een ritje richting bieb en boekhandel gepland, ben benieuwd hoor!

Huys 50 zei

Heb 'm !!!! de WLS en wat is je reportage mooiiiii !!
En wat sta je leuk op de foto,s,toch heel bijzonder om je in het magazine tegen te komen en natuurlijk Karoline met haar mooie interieur.
Weer een mooi bewaarboek of niet dan !!.... ;-)))

Groetjes
Dicky Marie

Claudia. zei

Een leuk naslagwerkje voor als je verhuist bent, en dat je dan zo weer in de w.l.stijl komt te staan, hebben jullie al wat anders op het oog, want de eisen pakket zal wel enorm zijn, na zo'n fantastisch huis!
Claudia

Carre zei

Hello Judith
Jij hebt vraag me over email aan Tinneke.
Ja dat is waar. Tinneke stuurde me een email door u.Tinneke wilde meer foto's van ons huis.Ik was nog niet klaar met de woonkamer en slaapkamer..een paar maanden later mijn man was verlof en schilderde de muur kalkverf in de woonkamer alles goed maar de slaapkamer nog niet klaar maar alles goed met foto's in WSL.
Nogmaals dank je wel
Hartelijke groetjes Karolina

Ik ben blij dat we staan er gezellig in WSL:)
Ik zie foto's jij bent COOL en prachtige reportage Judith.

Carre zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Verie - vvestywo.blogspot.com zei

HoiHoi, wat een leuk huisje hebben jullie (gezien in het magazine). Echt heel mooi, natuurlijk gelijk maar eens een kijkje gaan nemen op je blog en ik probeer zo volgster te worden. Ziet er gezellig uit allemaal. Tot snel en lieve-groetjes, Verie

Puur Kate zei

Goedemorgen Judith.
Normaal ben ik eerder met kopen maar net heerlijk genoten van je mooie reportage in de WLS.
Verder succes met het vinden van een huurwoning.
Ik kan me voorstellen dat dat allemaal vreemd en spannend is maar ben er van overtuigd dat jullie je stekje, die je weer mooi zal inrichten , wel zal vinden.
En dat er dan weer veel inspiratie zal zijn en nog meer mooie foto's.
Ik wens je een fijne zaterdag!
Groetjes Katja.

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

Toevallig net deze morgen je artikel gelezen en nou tref ik je toevallig op het blog, mooie reportage, ziet er prachtig uit.

Groet,

Marieke.

Inge R. zei

kom ik er nu pas achter dat jij er in stond!! wat geweldig echt heel leuk, maar je blog vind ik eigenlijk nog mooier!!
groetjes, Inge