woensdag 5 december 2012

Leger

 
Ons huis wordt steeds leger...
Manlief heeft al regelmatig een busje of aanhanger geregeld en spullen afgevoerd. Zo is ons opslagschuurtje al helemaal leeg en volgende week ga ik aan de garage beginnen en manlief op zolder...
 
Iedere dag een klein beetje doen, want eeneens flink ertegen aan gaat niet goed komen met die rug van mij. Maar met veel kleine beetjes komen we ook een heel eind!
 
 
Sommige spullen verkopen we, daar we toch met dubbele verhuizingen zitten. En door die verkoop wordt het in huis ook al steeds wat leger.
 
Zo werd gisteren onze salontafel, na meer dan 17 jaar trouwe dienst, opgehaald... Hij krijgt een plekje in een mooie 18e eeuwse herenhoeve die is omgebouwd tot sfeervolle B&B, dus ons tafeltje komt goed terecht. 

 
Ondertussen zitten wij dus wel zonder salontafel en heb ik manlief de oude franse boerenbank maar uit de speelhoek van Ninno laten plukken. Zo'n oude bank vind ik altijd heel erg leuk staan als alternatief voor de klassieke salontafel, maar onze zithoek is er eigenlijk te ruim voor. Daardoor komt deze bank niet perfect tot z'n recht... Maar we moeten het er voorlopig maar mee doen;-)

 
Ik ga nu snel de laatste voorbereidingen treffen voor ons allerlaatste Sinterklaasfeestje in dit huis... Ik wens iedereen een heerlijk avondje toe; Geniet ervan!!!
 
 
Judith

15 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een werk komt er bij kijken he Judith,wens jullie heel veel succes!
Ben je met de kerst nog wel in je huis??
Fijne sinterklaasavond hoor!
groetjes karin

Marjonel M zei

Fijne sinterklaas avond, en succes met het leeghalen van jullie huis.

Fijne dag groet, Marjonel

Home and Lifestyle zei

Wat jullie nu al kunnen doen, hoeft in ieder geval straks niet meer te gebeuren! Het zal inderdaad wel wennen zijn, een huis waarin steeds meer verdwijnt.

Ik wens jullie een hele gezellige avond toe!

Lieve groet, Ingrid

All Seasons zei

Eigenlijk wel een beetje ongezellig nu jullie huis leger en leger wordt. Je kan het nu beter in etappes doen dan straks alles te gelijk. Ik vroeg me alleen af wanneer moeten jullie dit huis verlaten?
Maak er voor avond een hele gezellige avond van samen met je gezin.

Lieve groet,
Patricia

Krek wak wou zei

Goed om het inpakken in fases te doen....kun je langszaam aan wennen aan een steeds leger huis! Gek he je laatste sinterklaasavond daar.....maak er iets gezelligs van!
Groetjes van Nicole

Nicole Claudia zei

Helemaal gelijk, maar het lijkt me inderdaad wel heel raar.... maar veel plezier vanavond!!

Groetjes, Collie

It's me zei

Hele fijne gezellige avond.....liefs van mij...xxx...

Alie zei

Ik zou maar niet alles verkopen, wie weet in wat voor een kast van een huis jullie straks komen. Maar ja, weer iets nieuws kopen heeft zo toch ook wel z'n charmes hahaha. Je hebt zoveel prachtige meubels tegenwoordig. Groetjes Alie

Room Seventeen zei

Wat heb je een leuke spullen in de aanbieding!Zag leuke bloempotjes en een trog, helaas al verkocht ;-)
Succes met alle verhuisperikelen!

Bij Guusje Thuis zei

Elke ingepakte doos is er eentje, maar voelt vast toch ook een beetje dubbel. Hoop dat jullie een hele gezellige sinterklaas-avond hebben gehad en er volgen er straks weer genoeg op een nieuwe stek toch!

amy zei

O moet je al zo snel uit je huis?
Succes hoor

Carre zei

Jij hebt plezier met het idee van de bank in plaats.Ik vind hem zo prachtige en sober rust.Groetjes Karolina

Le Style zei

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de laatste Sinterklaas viering in dit huis. Al zal het zeker raar en dubbel voelen .....
Super geregeld om het inpakken en opbergen verspreid te doen.

Heel veel succes verder & alvast een fijn weekend!

Liefs, Yet

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Helemaal prima, om op deze manier de spullen vast in de pakken.

Met stukjes en beetjes kom je er ook hoor!

Het gaat toch wel heel erg spannend worden allemaal met de verhuizing.

Heel fijn weekend en lieve groet,

Loes

Inge R. zei

hebben wij niet dezelfde stoelen? ikea?
en die salontafel....wauw had m graag overgenomen, maar dit staat ook erg mooi!