vrijdag 8 mei 2015

Moeder Natuur

Afgelopen zondagavond liepen mijn jongste en ik met Reus naar mijn ouders. Binnen 10 minuutjes staan we daar op de stoep en de route die wij nemen, gaat grotendeels via een paadje gelegen naast de sloot die voor ons toekomstige huis ligt.

 Op dit moment staat de slootkant weer vol Fluitenkruid en dan kan ik het nooit laten om een bosje te plukken. Ninno wilde zijn bosje bewaren voor moederdag (lief!), maar dat duurde nog een week, dus ik stelde voor dat het misschien een beter plan was om dan nog eens naar de slootkant terug te lopen om wat bloemetjes te plukken;-)


 Thuis hebben ze hun plaatsje gekregen in een vaas. Erg leuk om van Moeder Natuur zo'n gezellige bosje bloemen cadeau te krijgen! Een liefelijke noot in ons sobere interieur...



Fijn weekend,

Judith

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Vandaag zag ik onderweg bermen vol fluitenkruid, het is elk voorjaar weer een prachtig gezicht. Ik had mij al voorgenomen dit weekend ook een bos te gaan plukken :-). Wat staat dat mooi bij je.

Fijn weekend! Liefs, Ingrid

Passione Helena zei

Oh wat lief van je zoon, de gedachte alleen al laat een moederhart smelten. Dit bosje krijgt dan meteen iets speciaals ondanks het nog te vroeg was voor moederdag. Het Hollands kant staat mooi tussen het sobere.

Gezellige avond en ik wens je voor morgen een fijne moederdag!

Liefs Helena


Unknown zei

Mooi zo'n bos fluitenkruid.Staat heel mooi bij je!
Fijn weekend.

Groetjes Anita

lia zei

Ik heb ze idd nu ook alweer volop gezien. Had helemaal niet in de gaten dat het alweer zover was.
Maar het is idd een mooi kadootje van moeder natuur.
Lief dat je zoon dan aan jou denkt.

Fijn weekend
Liefs Lia

Onder de rieten kap zei

Ah wat schattig, hier staat het ook volop in het weiland, het blijft een prachtig gezicht!
Groetjes, Yvonne

Room Seventeen zei

Hier staat het fluitenkruid nog niet in in bloei, ik zie het nog maar mondjesmaat in de berm staan. Hopelijk komt het snel want ik pluk altijd hele karrevrachten vol, staat zo super in de vaas.

Unknown zei

Volg je blog al een tijdje zonder ooit een berichtje te plaatsen, maar nu vind ik daar de tijd wel rijp voor. Ik bewonder dat je in zo'n overgangsfase van de ene droomwoning naar de andere, je de woonunit waar jullie nu wonen nog zo'n eigen identiteit en gezelligheid weet te geven. Je foto's stralen een rust een tevens gezelligheid uit. Zo ook nu weer, van alle kleine dingetjes in het leven, maak jij een feestverslag. Ik blijf je zeker volgen en kijk uit naar je volgende berichtje

Roelie Steinmann Photography zei

Heerlijk dat het fluitekruid weer bloeit. Ik vind het altijd prachtig. Jouw moederdag kan alvast niet meer stuk, denk ik zo.

Gezellig weekend, Roelie

Anneke zei

Ik kan het ook niet laten ze niet te plukken . Ze staan hier ook zo mooi langs de waterkant. Geniet er van hoor.
Liefs Anneke

Bij Guusje Thuis zei

Benieuwd of hij morgen stiekem nog even langs de sloot gaat :)

Unknown zei

Wat lief van je zoontje , hopelijk komt hij vandaag terug met een hele grote bos.
Fijne Moederdag
Groetjes
Christel , Garcyasplace

Easyliving zei

Staat altijd zo LENTE achtig dat fluite kruid! Lief gebaar!

fijne Moederdag,
Liefs Dinka

van alles wat in huis en tuin. zei

Ik haal het ook altijd naar binnen: het blijft mooi in de kan die ik daarvoor speciaal vrij hou!
En zo'n boeketje staat zo mooi in een sober interieur!
Wat lief van je zoon zeg: bosjes zelf geplukte bloemen zijn de mooiste boeketjes voor een moeder!

groet Trijnie

Unknown zei

Wat lief van hem!! Ja ik vind fluitekruid ook altijd zo mooi staan in een oude kruik.
Fijne week
Groetjes Lida

Bonjade zei

Prachtig......Genieten zo mooi veldboeket......

Fijne avond

Liefs

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Een bosje bloemen van moeder natuur is altijd welkom en zeker deze Fluitenkruid, zo mooi.

Fijne week en lieve groet,

Loes

Inge R. zei

oh wat mooi, hier staat het ook overal en ik geniet er ook zo van, ik durf het niet binnen te zetten....ben bang dat ze er hier hooikoorts van krijgen:((
geniet ervan
groetjes, Inge R

Marjan zei

Fluitekruid ziet er altijd zo mooi uit. Helaas kan ik ze bij ons nooit neerzetten omdat wij zo allergisch zijn. Maar ik geniet lekker met je mee....

liefs, Marjan